خرداد
۱۰
۱۳۹۶

چند نوع ساندویچ

با سبزیجات در بیشتر مواقع میتوان غذاهای لذت بخش تازه ای تکمیل نمود. آموزشی داریم تحت عنوان چند نوع ساندویچ که امیدواریم مورد بهره برداری شما قرار گیرد.

همبرگرها و چیکن ها تنها ساندویچ های دنیا نیستند. شما قادر اید با کمی تخیل و خلاقیت، ساندویچ های خوشمزه ای درست کنید. اگر پنیر و تخم مرغ هم در لیست غذاهای شما نیستند، نگران نباشید، هنوز قادر اید ساندویچ بخورید. با این وجود به جای گوشت قادر اید از سویا که پروتئین گیاهی دارد استفاده کنید و باز هم همبرگرهای خوشمزه درست بپزید.

ساندویچ پنیر:

درست کردن ساندویچ پنیر راحت است و وقت فراوانی از شما نمی گیرد. تنها کفایت می کند از سوپرمارکت نزدیک خانه تان یک بسته نان که با آرد کامل درست شده تهیه کنید و با یک قالب پنیر، گوجه فرنگی، گردو و بادام یک ساندویچ خوشمزه درست کنید. حتی قادر اید از تخم مرغ هم استفاده کنید و یک ساندویچ پنیر و تخم مرغ بسازید.

ساندویچ سبزیجات:

انواع سبزیجاتی که با هم همخوانی دارند مانند کدو، قارچ و فلفل دلمه ای می تواند جزو ساندویچ شما باشد. مواد را با هم بپزید، با ادویه ها مزه دارش کنید و بعد از پخت در نان بپیچید و میل کنید.

ساندویچ پر نخود:
  • ۱۹ اونس لوبیا گاربانزو(نخود)شسته و آبکش شده
  • ۱ عدد ساقه کرفس خرد شده
  • ۱ عدد پیاز، خرد شده كوچك
  • ۱ قاشق غذا خوری سس مایونز
  • ۱ قاشق غذا خوری آب لیمو
  • ۱ قاشق چای خوری شوید
  • به مقدار ضروری نمک و فلفل

طرز تهیه

  1. نخودها را با آب شسته و آبکش نموده، آن ها را در ظرفی ریخته و با چنگال له می نماییم. کرفس، پیاز، سس مایونز، آب لیموترش، شوید، نمک و فلفل را اضافه نموده و باهم مخلوط می نماییم.

اگر پیرامون چند نوع ساندویچ نظری دارید لطفا با ما به اشتراک بگذارید.

منبع

حتما بخوانید   سويق چيست؟

      مطالب مرتبط

درباره نویسنده: کامران سبزپوشان